Σάββατο, Μαρτίου 18, 2006

Καλυψώ

(Μάιος 1989)


Να γυρίζεις - αυτό είναι το θαύμα.

Νίκος Καρούζος



Λίγες βδομάδες μετά τους αρραβώνες του Θεύδη, βρισκόμουν στον Άγιο Βασίλειο, σέρνοντας τους ατελείωτους μήνες του αγροτικού. Ήταν Πέμπτη, η μέρα που γύριζα στα γύρω χωριά. Στο τέλος, ένα ηλικιωμένο ζευγάρι επέμεναν να με κρατήσουν για φαγητό, η γιαγιά έκανε υπέροχες πίττες, τις οποίες συνόδευε με σκανδαλιστικά λουκάνικα, ήπιαμε κάμποσα τσίπουρα με τον μπάρμπα, και ακολούθησε η προτροπή «πέσε, γιατρέ, να κοιμηθείς μια σταλίτσα και φεύγεις κατόπιν». Έτσι επέστρεψα στη βάση μου αργά το απόγευμα. Ο Διοκλητιανός μου φώναξε, χαρούμενος, ότι έχω επισκέψεις.

«Είναι μια κυρία… πήρε τα κλειδιά από την κυρά-Εκάβη και είναι στο σπίτι και σε περιμένει»

Έξω στο δρόμο είδα ένα ακριβό αυτοκίνητο, με ιταλικές πινακίδες. Η κυρά-Εκάβη πότιζε τις γλάστρες της και μόλις με είδε φώναξε «καλώς τα δέχτηκες, γιατρέ!» με χαμόγελο πλατύ και δυο χρυσά δόντια μπροστά-μπροστά. Κάθε σκαλί που ανέβαινα, η καρδιά μου χτυπούσε δυνατότερα. Στάθηκα μπροστά στην κλειστή πόρτα, πήρα μερικές βαθιές αναπνοές και μπήκα. Στη σκοτεινιά του κλειστού χώρου την είδα να κάθεται κοντά στο παράθυρο, στην άκρη του κρεβατιού, ξεφυλλίζοντας κάποιο περιοδικό. Με το θόρυβο της πόρτας σηκώθηκε και έστρεψε. Δεν έβλεπα παρά το περίγραμμά της, τονισμένο με έντονη χρυσή γραμμή, παιγνίδι του ηλιοβασιλέματος. Ακούμπησα την τσάντα μου δίπλα στην πόρτα και προχώρησα. Αυτή έκανε δυο βήματα, άπλωσε τα χέρια της προς το μέρος μου, ακούμπησε στον ώμο και το στήθος μου και είπε γελαστή «όχι υστερίες, ε;»

Είχαμε να πούμε πάρα πολλά, αλλά κανένας από τους δύο δε βιαζόταν. Η Καλυψώ με κοίταζε γελαστά, τρυφερά κι εγώ ξαφνιασμένος προσπαθούσα να μαντέψω τι κρυβόταν πίσω από το χαμόγελό της, πόσες αλλαγές έκρυβε το φόρεμα που φορούσε, τι ήταν εκείνο που την έσπρωξε να εμφανιστεί ξαφνικά. Αρκετή ώρα στεκόμαστε ο ένας απέναντι στον άλλον, χωρίς να μιλάμε. Όσες φορές δοκίμασα να πω κάτι, το χαμόγελο της Καλυψώς γινόταν έντονο, λαμπερό, μεταδοτικό και σταματούσα. Τότε σκέφτηκα να ξεπεράσω την αμηχανία καταφεύγοντας σε γνωστούς κώδικες. Πήγα ως την αγροτική μου κάβα και ετοίμασα για την Καλυψώ το δυνατό κοκτέιλ που προτιμούσε. Της έδωσα το ποτήρι, κρατούσα το δικό μου με το άλλο χέρι, άγγιξαν απαλά τα κρύσταλλα. Ήθελε και αυτή να με ξαναβρεί. Ανέβασε λίγo την ένταση της μουσικής που ακουγόταν - ένα jazz κομμάτι που δεν το ήξερα. Άφησε το ποτήρι και με ήρεμες κινήσεις άρχισε να γδύνεται μέσα στο απαλό μισοσκόταδο. Ελευθέρωσε ένα - ένα τα κουμπιά, το φόρεμά της γλίστρησε και έπεσε στο πάτωμα. Έβγαλε τα υπόλοιπα, έμεινε μονάχα με τα κοσμήματά της. Πέταξε τις γόβες της, ανέβηκε στο κρεβάτι πήρε μιαν άκρως σκανδαλιστική στάση και άρχισε να χαϊδεύεται, πρώτα στα στήθη και τους γοφούς, μετά γλίστρησε το χέρι ανάμεσα στα πόδια της. Δεν μπορούσα να δω την έκφρασή της, άκουγα όμως τις βαθιές της αναπνοές. Ένοιωσα τα σωθικά του να καίνε, η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά, το μυαλό μου θόλωνε όλο και περισσότερο. Για πρώτη φορά, μετά τα παιδικά μου χρόνια, ψιθύρισα, νοερά, μια προσευχή: «Θεέ, αν ασχολείσαι μ' αυτά, σ' ευχαριστώ που την έφερες εδώ… Δώσε μου τώρα τη δύναμη να την απολαύσω χωρίς επιφυλάξεις και το κουράγιο να αντέξω, όταν τη χάσω ξανά…»

* * *

Έστριψα τσιγάρα και ανάψαμε.

«Δεν άλλαξες καθόλου… μάλλον άλλαξες, προς το καλύτερο»

«Τι έγιναν οι θρυλικοί οργασμοί σου; Τι συμβαίνει;»

Η Καλυψώ μελαγχόλησε, αλλά δε δίστασε.

«Δεν τα πάω καλά, δε μπορώ πια, όταν είμαι με άντρα. Μονάχα μόνη μου, δύσκολα... Είναι καιρός τώρα, πάνω από τρία χρόνια»

Ένοιωσα τη θλίψη της να περνάει στο αίμα μου, όπως νωρίτερα είχα νοιώσει τον αισθησιασμό της.

«Από τότε που ο Ιάσονας με χτύπησε... Έκανα επεμβάσεις εδώ, εδώ, εδώ, δε φαίνεται σχεδόν τίποτε. Το κακό είναι αυτό, δεν έχω πια οργασμούς, καθόλου... Προσπαθώ να ζήσω και χωρίς αυτούς»

Μιλούσε ψιθυριστά, ακουμπώντας το μάγουλό της στον ώμο μου.

«Γιαυτό εξαφανίστηκες;»

«Όχι, όχι, τότε ούτε καν το είχα συνειδητοποιήσει, πέρασε πολύς καιρός που δεν πήγα με κανέναν... Δε θέλω να σου πω τώρα γιατί έφυγα, τι έκανα, μη με ρωτήσεις…»

Έσκυψα να τη φιλήσω και αισθάνθηκα στα χείλη μου τα δάκρυά της.

«Δε ρωτάω τίποτα, μου φτάνει που σε βλέπω ξανά»

Την αγκάλιασα συγκλονισμένος, η θεά μου ήταν για πρώτη φορά τρωτή, πληγωμένη… Ένοιωσα τον έρωτα να φουσκώνει σαν κύμα και να με κατακλύζει. Την κράτησα για ώρα. Η Καλυψώ ξέσπασε σε κλάματα, ηρέμησε, η ατμόσφαιρα αποφορτίστηκε και λίγο αργότερα ανάψαμε το φως.

* * *

Μέναμε όλες τις ώρες μαζί, εκτός από εκείνες που ήταν απαραίτητες για να διεκπεραιώσω τα ιατρικά μου καθήκοντα. Πήγαμε μέχρι τη Ναύπακτο και προμηθευτήκαμε το απαραίτητο αλκοόλ, η κυρά-Εκάβη μαγείρευε, συνοδεύοντας τα φαγητά της με πονηρά χαμόγελα και σχόλια του τύπου «τρώγε να καρδαμώσεις γιατρέ, κομμένος μου φαίνεσαι σήμερα». Με είχε ρωτήσει, με την καταπληκτική της άνεση, που πηγαίνω όταν φεύγω από το χωριό και της είχα πει ότι πηγαίνω στην αρραβωνιαστικιά μου, την οποία η κυρά-Εκάβη, ευλόγως, ταύτισε με την Καλυψώ.

Αφηγήθηκα, χωρίς περιττούς μελοδραματισμούς, το συναισθηματικό μου χάλι μετά το χωρισμό μας και πως μάθαινα τα νέα της μέσω του Αλκιβιάδη. Με ρώτησε, επίμονα, για τις γυναίκες που είχα, ήθελε να μάθει για κάθε μια, πως την πλησίασα, γιατί μου άρεσε, αν ήταν καλή στο κρεβάτι, αν με ευχαριστούσε. Ξαφνιάστηκε όταν έμαθε πως τελευταία τα είχα με την Ισμήνη, δεν έδειξε όμως καμιά ταραχή, που έμπαινε ξαφνικά μπροστά της.

Μετά τις πρώτες ώρες το κλίμα άλλαξε, εξαφανίστηκε η αρχική μελαγχολία και περνούσαμε με ευθυμία και γέλια. Είχε ξαναφανεί μεταξύ μας η γνωστή ζέστη κι αυτό μας έφτιαξε το κέφι για τα καλά. Της έλεγα πως δεν ήθελα να κάνουμε έρωτα, αφού εκείνη είχε πρόβλημα, αλλά η Καλυψώ επέμενε, κατάφερνε πολύ εύκολα να με ερεθίζει και ήξερε να με κάνει να τρελαίνομαι, με χίλιους τρόπους. Γρήγορα συνήθισα την καινούρια κατάσταση, αλλά δεν έπαυε να μου φαίνεται κάτι μισό, αφού είχα συνηθίσει στην ιδέα ότι τα ταμπούρλα του έρωτα πρέπει να χτυπάνε και για τους δύο.

* * *

«Δεν μπορώ να κατέβω στην Αθήνα αυτό το Σαββατοκύριακο…»

«Τι σημαίνει αυτό;»

«Κάτι μου έτυχε...»

«Μόνο σ' ένα πράγμα πηγαίνει το μυαλό μου. Αυτό είναι;»

«Ναι…»

«Καλά… Κάνε τη δουλειά σου»

Έκλεισε ήρεμα το τηλέφωνο και με άφησε με πικρή επίγευση, γιατί η Ισμήνη δεν ήταν μια οποιαδήποτε γυναίκα, αλλά κάτι ξεχωριστό. Ωστόσο, η παρουσία της Καλυψώς δεν άφηνε κανένα περιθώριο. Μετά την αναγκαία, όσο και δυσάρεστη παρένθεση του τηλεφωνήματος, επέστρεψα ολόκληρος σ' αυτήν.

* * *

Η Καλυψώ κατάλαβε αμέσως ότι είχα μιλήσει με την Ισμήνη και παρατήρησε πως κάθε φορά που έρχεται, στεναχωρεί κάποια γυναίκα.

«Και κάθε φορά που φεύγεις, πεθαίνεις εμένα… όλα είναι μέσα στο παιγνίδι»

«Και συ αφήνεις τις γυναίκες, άρα μην παραπονιέσαι!»

Την κοίταξα χωρίς να μιλώ, κουνώντας το κεφάλι αποδοκιμαστικά. Η Καλυψώ έφτιαξε ποτά και έβαλε μουσική στο μαγνητόφωνο.

«Αναρωτιέμαι, οι γυναίκες αυτές ήταν ερωτευμένες ή ήταν μαζί σου τυχαία, θέλω να πω, θα μπορούσαν να βρίσκονται με οποιονδήποτε άλλον;»

«Και τα δύο, υποθέτω... Με τον τρόπο της η καθεμιά ήταν ερωτευμένη. Η Χρυσηίδα ήταν ερωτευμένη με την ιδέα του μεγάλου έρωτα, στη θέση μου θα μπορούσε να βρίσκεται οποιοσδήποτε άλλος, όπως είπες. Δεν αγάπησε ποτέ το είναι μου, τις δυνατότητές μου, τα άλλα μου πρόσωπα, που έψαχναν τότε τρόπο να εκφραστούν, ούτε καν ενδιαφέρθηκε γι’ αυτά. Αγαπούσε το ότι ήμουν δίπλα της, αγαπούσε το ρόλο που με έβαζε να παίζω, αλλά αυτό για μένα ήταν απαράδεκτο, γι’ αυτό και την εκτόπισες τόσο εύκολα τότε... Το ρόλο που έπαιζα εγώ τον έχει τώρα κάποιος μηχανικός, νομίζω παντρεύτηκαν κιόλας»

«Η Ανατολή όμως δεν ήταν το ίδιο...»

«Αυτή επέμεινε εξαιτίας σου, δεν ήθελε να παραδεχθεί πως πριν καλά καλά με γνωρίσει, θα έπαιρνε πόδι για χάρη κάποιας ουρανοκατέβατης γυναίκας... Το γεγονός ότι ξαφνικά έγινα απαγορευμένος καρπός, αύξησε την ερωτική της διάθεση στο πολλαπλάσιο, αλλά φυσικά ούτε κι αυτή είχε καμιά σχέση με τον πραγματικό εαυτό μου, είχε υπόψη ένα ψεύτικο είδωλο, σε ιδιόμορφες συνθήκες ανταγωνισμού…»

«Είχε όμως ψυχή αυτή η κοπέλα! Θυμάσαι που ήρθε στο σπίτι και έκανε εκείνη τη φοβερή φασαρία;»

«Εσύ όμως δεν έδωσες καμιά σημασία...»

«Έλα τώρα, δεν ήταν η Ανατολή γυναίκα που θα μπορούσε να με ανταγωνιστεί...»

«Όπως τώρα δε μπορεί η Ισμήνη…»

«Ακριβώς. Ομολογώ ότι συμπαθούσα την Ισμήνη, αλλά δε νομίζω ότι είναι γυναίκα για σένα, είναι καλή, αλλά λίγη. Αλήθεια, αυτή δεν είναι ερωτευμένη με κάτι από σένα;»

«Είναι ερωτευμένη με την ιδέα ότι εγώ δεν ξεπούλησα φτηνά τις αρχές που υποτίθεται πως πρόδωσαν οι υπόλοιποι… Αλλά κι εγώ σχεδόν την έχω ερωτευθεί. Η ιστορία μας όμως έχει κάτι παράταιρο, είναι πολλά χρόνια καθυστερημένη… Όμως την αγαπώ γιατί είναι αληθινή και επιπλέον έχει περάσει πολλά, έχει ζήσει πολλούς και έντονους έρωτες…»

«Τι είπε όταν έμαθε ότι είμαι εδώ;»

«Να κάνω τη δουλειά μου. Το είπε ήσυχα, σχεδόν περιφρονητικά... Αναρωτιέμαι αν θα πάω να τη βρω, όταν θα φύγεις…»

Η Καλυψώ τινάχτηκε.

«Δεν είπα εγώ ότι θα φύγω!... Δεν είπα όμως ότι θα μείνω…»

Ακολούθησε μια παρατεταμένη σιωπή, γεμάτη ένταση. Αλλά ήμουν γερά προπονημένος πια και την έσπασα δίνοντας της με το χαμόγελό μου την ευκαιρία να συνεχίσει:

«Τελικά ποια σ' έχει αγαπήσει γι’ αυτό που είσαι;»

«Τις βδομάδες και τους μήνες και τα χρόνια που πέρασαν το σκέφτηκα καλά... Η μόνη γυναίκα που με κατάλαβε και με αγάπησε, όπως ήθελα εγώ, ήσουν εσύ, εσύ μου προξένησες τον σκληρότερο πόνο…»

«Μη μου το κάνεις αυτό…»

«Για όλα φταίει η αυτοκαταστροφική σου τάση, η αδυναμία σου να αγαπήσεις τον άλλον περισσότερο από τον εαυτό σου και να επιμείνεις σε κάτι που πράγματι άξιζε τον κόπο... Έχω λάθος;»

Η Καλυψώ δε βιάστηκε να απαντήσει. Σηκώθηκε και ετοίμασε προσεκτικά τα ποτά.

«Ίσως έκανα λάθος που έφυγα, αλλά δεν ένοιωθα πια καλά, είχα πρόβλημα, δε μπορώ να υποκρίνομαι... Ούτε μπορώ να ζητήσω συγνώμη, γιατί έκανα αυτό που ήθελα!»

Πράγματι, είχε ξαναβρεί τη φόρμα της… Με κοίταξε ερωτηματικά, να δει πως πήρα τα λόγια της. Σήκωσα τους ώμους και τα χέρια, γέλασα.

«Δεν θέλω συγνώμες, απλώς εγώ σε αγάπησα χωρίς όρους, χωρίς όρια, δεν έχω εγωισμό στον έρωτά μου, εσύ όμως έχεις… Δεν σε κατηγορώ, απλώς το διαπιστώνω…»

Ήξερα πολύ καλά τι θα γινόταν σε λίγο καιρό, αλλά δεν τολμούσα να φέρω την κουβέντα. Δε μεσολάβησε κι άλλη σιωπή, η Καλυψώ πήρε για μια ακόμα φορά την πρωτοβουλία και με τράβηξε στα μαγικά της ακρογιάλια.


* * *

Αργά τις νύχτες, δεν μου κολλούσε ύπνος. Στο μυαλό μου στροβιλιζόντουσαν τα περασμένα και υποθέσεις για τα μελλούμενα. Η Καλυψώ κοιμόταν, εγώ αγρυπνούσα. Έπαιρνα τότε από το μεγάλο ξύλινο κουτί ένα από τα κουβανέζικα πούρα που είχε φέρει για μένα, έβγαινα στο μπαλκονάκι και κάπνιζα, μέσα στην απόλυτη ησυχία. Ένα βράδυ ένοιωσα, ξαφνικά, τα χέρια της να με αγκαλιάζουν.

«Που ταξιδεύεις;»

«Μακριά, έτη φωτός από τώρα»

Βολεύτηκε στην αγκαλιά μου.

«Πες μου! μου αρέσουν οι αφηγήσεις για μακρινά ταξίδια…»

Της θύμισα τη βραδιά στη Θεσσαλονίκη, τότε που μου είχε ανακοινώσει πως περίμενε παιδί. Σφίχτηκε πάνω μου.

«Εκείνο το ξημέρωμα όταν τελειώσαμε τον έρωτα και κοιμήθηκες, εγώ, καληώρα όπως τώρα, δεν είχα ύπνο. Κάθισα στο γραφείο, σε κοιτούσα και έγραψα κάτι, σ' ένα χαρτί. Το βρήκα αυτό το χαρτί, νάτο….»

Η Καλυψώ πήρε τη σελίδα στα χέρια της και διάβασε δυνατά:

«Η αυγούλα ξεπρόβαλε συναχωμένη πίσω από τις πλάτες του Σέιχ-Σου. Η Καλυψώ κοιμάται ήσυχη και τα όνειρά της είναι βαμμένα με λαμπερά κόκκινα, καναρινί, ασημιά και γαλάζια. Είμαι ερωτευμένος μέχρι τις άκρες των νυχιών μου, είμαι ερωτευμένος, καπνίζω στο μπαλκόνι και σκέφτομαι τα νησιά, που μας περιμένουν, τον ήλιο, τη θάλασσα και τη χαρά, πρωταγωνιστώ στο θέατρο της ίδιας μου της ζωής και το έργο έχει πια στραφεί οριστικά προς την ηδονή και την ευφροσύνη, κάνει σουξέ, οι θεατές ανυψώνονται πάνω από τις πολυθρόνες τους, μας ακολουθούν ψηλά στα σύννεφα, στα καταπληκτικά σκηνικά των ανέμων, χειροκροτούν και επιδοκιμάζουν, χαίρονται μαζί μας, επειδή σε λίγο θα πάρουμε την πλατιά λεωφόρο για τα μελλούμενα, και τα μελλούμενα είναι μέλι, καρύδια, γλυκό κρασί και πλατιά χαμόγελα»

Όταν τελείωσε, η φωνή της και τα χέρια της έτρεμαν.

«Είμαστε άτυχοι τότε» είπε, «αν είμαστε τυχεροί, όλα θα ήταν διαφορετικά…»

Μπήκε μέσα. Δίπλωσα την παλιά σελίδα και την ακολούθησα.


* * *

Η Καλυψώ δεν ήθελε να αφήσουμε τον Άγιο Βασίλειο. «Μια χαρά περνάμε» έλεγε. Εν τω μεταξύ ο Μάιος κόντευε να τελειώσει, είχαν περάσει δεκαέξι μέρες από τον ερχομό της. Από την τρίτη ή τέταρτη μέρα, οι οργασμοί της επέστρεψαν θριαμβευτικά, έντονοι και πολλαπλοί, τώρα οι φωνές της ταξίδευαν μέσα στη νύχτα και σκανδάλιζαν την κυρά-Εκάβη. «Η ευλογημένη η Καλυψώ...» μου είπε μια μέρα και τα χρυσά της δόντια έλαμπαν περισσότερο από ποτέ «σίδερο στη μέση σου γιατρέ!»

Τη δέκατη έβδομη μέρα η Καλυψώ σηκώθηκε πρωί, συγύρισε κάπως, έκανε καφέ και με ξύπνησε. «Τι τρέχει, γιατί έτσι πρωινή σήμερα;» ρώτησα ξαφνιασμένος.

«Είναι γιατί σήμερα θα φύγω και θέλω να προλάβω να σου πω μερικά πράγματα. Εδώ και έξι μήνες είμαι παντρεμένη. Γιατί δε γελάς; Αλήθεια είναι, παντρεύτηκα με πολιτικό γάμο στο δημαρχείο της Νάπολης, αυτός είναι αμερικάνος, αξιωματικός. Αύριο θα έρθει στην Αθήνα, όπου υποτίθεται βρίσκομαι εγώ όλον αυτόν τον καιρό, θα κάνουμε ένα μεγάλο ταξίδι στην Αίγυπτο και το Μαρόκο... Γιατί με κοιτάς έτσι;»

«Γιατί, κάθε φορά, μου το λες απότομα;»

«Για να αποφύγουμε και οι δύο τη μιζέρια… Θέλεις να σου πω για τον άντρα μου; Σε αγαπάω, το ξέρεις, αλλά το έχω πάρει πια απόφαση, αυτός είναι το ζωτικό ερωτικό μου κέντρο. Είναι απλός, ευγενικός, σχετικά μορφωμένος και πολύ σίγουρος, η προσωποποίηση της ασφάλειας. Είναι ο μόνος που στην αρχή δεν τον ήθελα και τελικά με κέρδισε με την υπομονή και τη λεπτότητά του. Θέλεις να δεις φωτογραφία του;»

«Όχι!»

«Όπως θέλεις... Πρέπει όμως να σου πω πως όταν συναντηθήκαμε, πριν 7-8 μήνες, ήμουνα κουρέλι, κυριολεκτικά, είχα καταντήσει αγνώριστη. Αυτός ήταν που με βοήθησε και συνήλθα»

«Γιατί δεν ερχόσουν σε μένα;»

«Δε μπορούσα, φοβόμουνα, ντρεπόμουνα. Ήθελα πολύ να σε δω, αλλά να είμαι κι εγώ σε φόρμα, όπως τώρα. Δεν περάσαμε καλά;»

«Ναι, περάσαμε καλά…»

Έκανε ότι δεν πρόσεξε την απάντησή μου και συνέχισε;

«Ομολογώ ότι σκεφτόμουν συνέχεια να τον αφήσω και να μείνω μαζί σου, αλλά αυτή τη φορά θα φερθώ λογικά και δεν θα το κάνω... Θα γυρίζαμε πάλι στη μιζέρια της Θεσσαλονίκης, πρέπει να φύγω τώρα, που σ' αγαπώ σαν τρελή. Ο μίστερ θα πάθει την πλάκα του, όταν με δει στο κρεβάτι, δεν είναι ψώνιο; Άντε, γέλασε λίγο!»

Πλησίασε και την αγκάλιασα. Τα μάτια της παιγνίδιζαν, μαύρα και ακαταμάχητα. Την κράτησα δυνατά από τους ώμους.

«Αν ήμουν περισσότερο αυθόρμητος, θα μπορούσα να σε σκοτώσω… όπως κόντεψε να κάνει ο Ιάσονας, όπως δεν αποκλείεται να το κάνει ο αμερικάνος… Αυτή τη φορά όμως δε με ξάφνιασες, ήξερα από την αρχή ότι θα φύγεις γρήγορα, δηλαδή το περίμενα, αλλά όσο να ‘ναι... Είναι παράλογο, είμαι τρελός για σένα, αλλά δε μπορώ να σου πω τίποτα κακό, δεν μπορώ να σκεφτώ άσχημα...»

Η Καλυψώ κόλλησε τα χείλη της στα δικά μου και με σταμάτησε.

* * *

«Να παντρευτείς και συ!» μου είπε λίγο πριν φύγει. «Όχι την Ισμήνη, να βρεις κάποια μικρούλα που να πηγαίνει στο γυμναστήριο και να μαθαίνει ξένες γλώσσες. Να σ' αγαπάει πολύ, μου φαίνεται πως οι κοπέλες είναι πιο ρομαντικές τώρα, να δακτυλογραφεί με επιμέλεια τα γραφτά σου, κι ας μην τα καταλαβαίνει όλα. Να μην είναι νευρωτική, να μην καπνίζει, να μην πίνει όπως εγώ, να φοράει κόκκινα καρό πουκάμισα όταν πηγαίνετε εκδρομές έξω απ' την Αθήνα, ν' αγαπάει τους γονείς της, να είναι ξανθιά και καλόκαρδη, όχι μελαχρινή και στριμμένη, να σου είναι πιστή και συ να της φέρνεις λουλούδια, κοσμήματα και γλυκά...»

Χαμογελούσα, αλλά είχα λειώσει, δεν μπορούσα να μην αισθάνομαι την ευτυχία να γλιστρά και πάλι μέσα από τα δάχτυλα μου, όπως η λεπτή καλοκαιρινή άμμος.

«Αυτό θα κάνεις… Εγώ θα φεύγω από τον αμερικάνο και συ θα λες στην καλόκαρδη ξανθιά σου ότι πρέπει να λείψεις σε συνέδριο, για έμπνευση, ότι αρρώστησε κάποιος φίλος... Θα συναντιόμαστε τότε σε ξενοδοχεία, θα πίνουμε, θα τα λέμε, θα γελάμε, θα ερωτευόμαστε και θα περνάμε καλά. Μετά θα γυρίζουμε καθένας στο ζωτικό του κέντρο και η ζωή μας θα κυλάει σαν παιγνίδι. Εντάξει;»

«Ναι» μουρμούρισα, αποφεύγοντας να πω οτιδήποτε άλλο, γιατί ήμουν έτοιμος να βάλω τα κλάματα.

«Μην έλθεις κάτω…»

Σε λιγότερο από ένα λεπτό, ακούστηκε ο θόρυβος του δυνατού αυτοκινήτου. «Τελείωσε...» μουρμούρισα και πήγα στο παράθυρο. Ακούμπησα το μέτωπό μου στο κρύο τζάμι και ένοιωσα τα δάκρυά μου να κυλάνε.

34 Comments:

At 9:31 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

πολύ καλή η επιστροφή της κυρίας.Κάτι μου θυμίζουν όλα αυτά...παραλογισμός και θλίψη για τους μισούς,πικάντικη ζωή για τους υπόλοιπους(ή για τους απ΄έξω!)...

Δηιάνειρα

 
At 11:06 μ.μ., Anonymous flip! said...

yperoxo!

 
At 7:31 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

best regards, nice info Bradenton oak kitchen cabinets http://www.rv-insurance-0.info

 
At 7:37 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Cecore org parental control Boeing health plans http://www.dodge-srt-10.info/fotos-renault-5-turbo-slot.html http://www.farmer-insurance-california.info/travel_insurance_discount_uk.html study abroad trip interruption insurance Commercial van insurance in britain multitrip travel insurance africa ultracet sr Property+owners+insurance Medical malpractice complaint form Hap health insurance trip+cancellation+travel+insurance

 
At 5:53 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Best regards from NY! Rci time share location car gps photo garmin quest portable car navigation Rosacea during pregnancyj new york credit card Golf course brock texas http://www.fica-credit-scores.info Acyclovir keratoplasty abc car alarms Car with gps photo Swatch watches discount Xanax sanax order News ct american car rental gps 2004 E320 mercedes used

 
At 8:37 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

best regards, nice info Infiniti recalls Ford contour svt picture Philadelphia manganese law suit attorneys Treating eczema on toddlers three way cadillac http://www.2wire-parental-control-key-code.info collins fort loan mortgage refinance cadillac accessories

 
At 6:17 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Excellent, love it! »

 
At 8:09 μ.μ., Blogger χρύσα said...

Η κακή μου εμπειρία απο μια γνωστή μου Καλυψώ,αρχικά με προδιάθεσε αρνητικά..Καθώς ομως προχωρούσα στην ανάγνωση,ένας ενθουσιασμός με κυρίευε.Εξαιρετικό,συγχαριτήρια!

 
At 8:19 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Hey! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?
My last blog (wordpress) was hacked and I ended
up losing several weeks of hard work due to no back up.

Do you have any methods to stop hackers?

my blog; http://Chatclimax.com/
My site - visit the following Page - chatclimax.com

 
At 12:06 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

It's an remarkable piece of writing in support of all the online people; they will take benefit from it I am sure.

My blog post :: vintagewifemovies.com
my web site - vintagewifemovies.com

 
At 2:25 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

I'm not sure why but this website is loading extremely slow for me. Is anyone else having this issue or is it a issue on my end? I'll
check back later and see if the problem still exists.


Feel free to surf to my web-site Visit posters website
My page :: http://groupsexvirgins.org/index.php?own=2129561

 
At 12:06 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

It's awesome to visit this web site and reading the views of all friends about this article, while I am also keen of getting experience.

Also visit my webpage - more

 
At 2:57 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Pretty component of content. I simply stumbled upon your web site and in accession capital to claim that
I acquire actually loved account your blog posts. Any way I'll be subscribing for your feeds or even I fulfillment you get entry to persistently quickly.

My weblog: visit website

 
At 4:26 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

This piece of writing is genuinely a good one it assists new the web people, who are wishing in favor of blogging.



Here is my web site :: more

 
At 11:36 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Simply wish to say your article is as amazing. The clarity in your submit is
just great and i can assume you are knowledgeable in
this subject. Fine along with your permission let me to
grab your RSS feed to stay up to date with impending post.
Thank you a million and please continue the gratifying work.


Also visit my web page :: See more

 
At 2:01 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Hey there, I think your website might be having browser compatibility issues.
When I look at your blog in Ie, it looks fine but
when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, wonderful
blog!

Also visit my webpage - by Vintage Videos

 
At 4:16 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was curious what all is required to get set up? I'm assuming having a blog like yours would cost a
pretty penny? I'm not very web savvy so I'm not 100% positive. Any tips or advice would be greatly appreciated. Appreciate it

Feel free to surf to my web-site :: more

 
At 1:47 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Hi! Would you mind if I share your blog with my myspace group?
There's a lot of folks that I think would really appreciate your content. Please let me know. Thanks

Also visit my blog post: the cam blonde shemales

 
At 7:35 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

If some one desires to be updated with hottest
technologies afterward he must be visit this web
site and be up to date every day.

My blog ... http://pornharvest.Com/index.php?m=2490979

 
At 10:33 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Nice respond in return of this difficulty with solid arguments and explaining the whole thing regarding that.



Here is my web-site click through the next document - chatclimax.com

 
At 5:52 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Hi i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, when i read this paragraph
i thought i could also create comment due to this good
article.

Review my website HTTP://Pornharvest.com/index.php?m=1914286

 
At 6:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Good day! This is kind of off topic but I need some guidance from an established blog.
Is it difficult to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast. I'm thinking about creating my
own but I'm not sure where to start. Do you have any tips or suggestions? Cheers

My web page Email Console

 
At 8:30 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

I could not resist commenting. Perfectly written!

Look into my web blog: learn more

 
At 2:51 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Hmm is anyone else encountering problems with the pictures on this blog loading?
I'm trying to figure out if its a problem on my end or if it's the blog.

Any suggestions would be greatly appreciated.



My website: Email Console

 
At 8:48 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

What i don't realize is in fact how you're
no longer actually a lot more well-preferred than you might
be right now. You're so intelligent. You know thus considerably in relation to this subject, produced me individually believe it from numerous numerous angles. Its like women and men aren't fascinated until it is something to do
with Lady gaga! Your individual stuffs great. At all times take care of it
up!

Here is my weblog: http://pornharvest.com/index.php?m=2339571

 
At 8:56 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

This is really attention-grabbing, You are a very professional blogger.
I've joined your rss feed and look forward to searching for extra of your fantastic post. Also, I have shared your website in my social networks

My web page more

 
At 5:28 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Hi Dear, are you in fact visiting this site daily,
if so then you will absolutely get nice knowledge.



My web site :: a porn star

 
At 9:04 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Thank you a bunch for sharing this with all people you really realize
what you're talking about! Bookmarked. Please also seek advice from my site =). We can have a link exchange arrangement among us

My web-site - young adorable brunette

 
At 12:24 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

It's amazing for me to have a web page, which is helpful for my experience. thanks admin

Feel free to surf to my webpage; http://pligg.i1y4s.net/user.php?login=brigettew&

 
At 4:35 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Every weekend i used to visit this site, as i want enjoyment,
as this this web page conations genuinely nice funny stuff too.


Also visit my web page; visit website

 
At 1:03 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Its not my first time to pay a visit this website, i am browsing this site
dailly and obtain nice facts from here every day.

Here is my web blog: Http://Pornharvest.Com/Index.Php?M=2084325

 
At 4:22 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Right away I am ready to do my breakfast, after having my breakfast coming over again to read additional news.


my web site - click through the next article

 
At 2:26 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Usually I don't learn post on blogs, however I would like to say that this write-up very pressured me to check out and do it! Your writing taste has been surprised me. Thanks, quite great article.

Stop by my web-site; in review

 
At 7:55 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Stunning story there. What happened after?
Take care!

Also visit my website; porn star

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home